Tuesday 26 November 2013

Puas Hati!! :)






Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Haii gumbiranya dalam hati harini, tanggal 26 November 2013, mcm2 benda menarik dan khabar gumbira yang jadi. Terima kasih kepada Sang Pencipta kerana mendengar luahan hati hambanya, Alhamdulillah.

Pertama sekali, Alhamdulillah saya dapat lagi testimoni yang positif daripada seorang pengguna Shaklee.
Beliau (kakak saya sendiri) telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 22 November tempoh lalu dan Alhamdulillah semua berjalan dgn lancar dan bayi pun dalam keadaan sihat. Antara suplemen yang di amalkan (Set Kehamilan Optimum) iaitu Vita-Lea, Sustained Release Vita-C, OsteMatrix, Zinc Complex, B-Complex dan ESP. Ini sedikit respon daripada beliau.



Beliau dan anak buah saya yang baru :)



Ok, yang kedua pula, harini saya dapat order dari hamba Allah yang saya tak kenal mahupun pernah berjumpa. Hehehe. Saya sangat teruja dan terkejut dengan keberkesanan Social Media ni. Maklum lah saya ni bukan pandai sangat nak berblog apa tah lagi menggunakan sosial media. Alhamdulillah, Allah masih mendengar lagi doa-doa hambaNya. Bukan ke Allah suka kalau kita selalu menolong orang? InsyaAllah semoga rezeki ini sentiasa di berkati. :) 



1. GLA Complex
2. Alfalfa Complex
3. Omega Guard
4. Performance
5. Vita-C Plus
6. Vivix



Sebarang pertanyaan, sila hubungi saya ya :)

Sekian, Terima Kasih.



Aiman
Shaklee ID : 1 0 7 6 6 0 5
Contact No : +6016.950.2927
Email  : aimanshaklee@gmail.com



No comments:

Post a Comment